Jouw aanbod op de ICT-praktijkdag?

Heb je interesse als exposant om een sessie te geven of om iets in de draagtas mee te geven? Met een interessant educatief ICT-aanbod voor scholen, directies, ICT-coördinatoren of leerkrachten uit basis-, secundair, hoger of volwassenenonderwijs ben je van harte welkom op de ICT-praktijkdag.

We verwachten 600 tot 800 deelnemers. De ICT-praktijkdag is ongetwijfeld hét evenement om jouw aanbod in Vlaanderen bekend te maken!

Verdeling volgens onderwijstype:

45% basisonderwijs (waarvan 5% BuLO)
45% secundair onderwijs  (waarvan 10% BuSO)
10% hoger onderwijs, volwassenenonderwijs, beleid

Verdeling volgens functie:

60% leerkracht
25% ICT-coördinator
15% directie, beleid

Mogelijkheden en voorwaarden

  1. Sessie van maximaal 2,5 uur 
    Je kan verschillende sessies geven over je product(en) en het op die manier voorstellen aan de aanwezigen. Een sessie kan een hands-on workshop voor 8 tot 25 deelnemers zijn of een presentatie voor minstens 12 deelnemers. Een sessie duurt 2,5 uur! De lesgever moet iemand zijn die voor de klas staat, vertrouwd is met het product en de kennis eerlijk overbrengt. Geen commerciële babbel dus!
    Meer mogelijkheden en voorwaarden ...
    • Deelname aan de ICT-praktijkdag door een sessie te geven voor de deelnemers kan enkel na goedkeuring door de organisatie. Bovendien wordt de inhoud van de sessie samengesteld in overleg met de organisatoren.
    • Een sessie duurt maximaal 2,5 uur.
    • Een sessie kan een presentatie of een hands-on workshop (met computers) zijn.
    • De lesgever MOET iemand zijn die voor de klas staat, vertrouwd is met het product en de kennis eerlijk overbrengt. Geen commerciële babbel!
    • Een sessie kan pas doorgaan zodra er minstens 8 inschrijvingen zijn voor de sessie.
    • De kostprijs om een sessie te geven kan worden opgevraagd bij de organisatie.
    • In de kostprijs is inbegrepen, voor één persoon:
      • catering 's ochtends: ontbijtkoek + koffie/thee/frisdrank;
      • catering 's middags: broodjeslunch + koffie/thee/frisdrank;
      • receptie 's avonds (als de hogeschool die aanbiedt);
      • draagtas met infomateriaal van standhouders en lesgevers;
      • deelname aan sessies in periodes waarin je geen lesgever bent.
    • Wie na 24 november 2016 intekent voor een sessie, kan die pas geven bij de volgende ICT-praktijkdag. Via e-mail worden verdere afspraken gemaakt.

     
  2. Exposant op ICT-beurs 
    Je kan een stand huren van 6 m². Grote firma of kleine vzw, iedereen krijgt: In de kostprijs is verder ook inbegrepen, voor twee personen: De ICT-beurs staat heel centraal en is toegankelijk voor alle aanwezigen gedurende 4 openingsuren. Uit ervaring blijkt dit voldoende te zijn: een kort en krachtig ontmoetingsmoment. Tussen de openingsuren kan men een sessie volgen, netwerken met andere standhouders of werk verrichten (er is immers draadloos internet).
    Meer mogelijkheden en voorwaarden ...
    • 6 m² met tafel, twee stoelen, elektriciteit en internetaansluiting, projectiepaneel op aanvraag;
    • Visibiliteit via de webpagina exposanten;
    • Visibiliteit via een mail die we naar alle aanwezigen sturen, één week voor de ICT-praktijkdag (mits een kleine extra bijdrage).
    • Catering 's ochtends: ontbijtkoek + koffie/thee/frisdrank;
    • Catering 's middags: broodjeslunch + koffie/thee/frisdrank;
    • Receptie 's avonds (als de hogeschool die aanbiedt);
    • Exclusieve kortingen van andere standhouders;
    • Tussen en na de beursopeningsuren: deelname aan alle sessies (het is verplicht om op voorhand de keuze te maken via de website).
    • Deelname aan de ICT-praktijkdag als exposant kan enkel na goedkeuring door de organisatie.
       
    • VERWACHTINGEN
      De ICT-praktijkdag kadert in een positieve sfeer van samenwerking.
      • De standhouder voorziet een deel van een pagina op de eigen website voor het logo van de ICT-praktijkdag en een korte motivatie.
        Tevens moet er een duidelijke link zijn naar de website: www.ictdag.be
      • De standhouder dient zich te onthouden van elke verklaring of gedrag dat rechtstreeks of onrechtstreeks het imago van de medeorganisator, hoofdsponsor of van een andere sponsor kan aantasten.
      • De standhouder verbindt er zich toe zijn/haar product voor te stellen zonder afbreuk te doen aan gelijkaardige producten van de hoofdsponsor of andere sponsors.
         
    • PRAKTISCH
      De ICT-praktijkdag geeft elke exposant gelijke middelen om het aanbod te presenteren.
      • De oppervlakte van de stand is 6 m²;
      • De maximale hoogte van de stand is 2,50 m;
      • We voorzien per stand: een tafel van 60x120 cm, twee stoelen, witte panelen voor projectie (op aanvraag), internetaansluiting (draadloos) en elektriciteit;
      • Het is zonder voorafgaand overleg met de organisatie niet toegelaten met eigen standenbouw te beginnen. Geen eigen stellingen, tafels, stoelen, ... Zo valt elke stand evenveel op en blijft er voldoende ruimte voor de bezoekers;
      • De stand kan worden opgebouwd tijdens het weekend voor de ICT-praktijkdag (na afspraak) of op de dag zelf tussen 7u00 en 8u00;
      • De standhouder mag - na betaling van een extra bijdrage - 's middags gedurende 20' het aanbod presenteren aan geïnteresseerde deelnemers in een afzonderlijk lokaal;
      • De standhouder mag exclusieve kortingen aanbieden aan deelnemers van de ICT-praktijkdag.
    • KOSTPRIJS
      • Kan worden opgevraagd door het formulier hiernaast in te vullen.
      • Maximaal laten we per stand 4 standhouders toe (2 inbegrepen in kostprijs, 2 extra aan € 120 pp, incl. BTW).
      • De standhouder zorgt er voor dat de stand voortdurend bemand is.
      • De standhouder zorgt er zelf voor dat het standmateriaal verzekerd is.
      • Via e-mail en via deze website worden verdere details afgesproken en zal de standhouder een factuur ontvangen.
      • In de kostprijs is niet inbegrepen:
        • iets in de draagtas stoppen (als die er is);
        • een (middag)presentatie geven. 
      • De kostprijs is onveranderlijk, wat ook het aantal deelnemers aan de ICT-praktijkdag is, tenzij anders meegedeeld. 
         
    • BELANGRIJK: ANNULERING!
      • Annulering kan alleen via e-mail tot en met 20 januari 2017.
        Bij annulering vanaf 21 januari 2017 of bij niet opdagen brengen we het volledige annulatiebedrag in rekening!!

     
  3. Exclusieve kortingen enkel voor deelnemers aan deze ICT-praktijkdag
    Het programmaboekje wordt geld waard. Deelnemers kunnen hun inschrijving voor de ICT-praktijkdag volledig terugverdienen door gebruik te maken van bonnen met kortingen die partners aanbieden.
    Meer mogelijkheden en voorwaarden ...
    • Je mag helemaal gratis een aantal kortingen aanbieden op je producten.
    • Je bepaalt zelf welke vorm van korting: 10%, € 100, gratis, ...
    • Wij verspreiden je aanbod via het programmaboekje, plenaire keynote, sociale media, website en mail.
    • Het product waarvoor je een korting biedt, wordt dus enorm in de kijker gesteld.
    • Het aanbod is maar geldig op vertoon van het programmaboekje van de ICT-praktijkdag.

 

  1. Middagpresentatie 
    Je kan 's middags voor alle geïnteresseerden een 20-minuten-presentatie geven over jouw aanbod.
    Meer mogelijkheden en voorwaarden ...
    • Deelname aan de ICT-praktijkdag door een middagpresentatie te geven voor de deelnemers kan enkel na goedkeuring door de organisatie;
    • Een middagpresentatie is een presentatie van 20 minuten;
    • De deelnemers beslissen de dag zelf welke sessie ze wensen bij te wonen. We weten dus niet op voorhand hoeveel deelnemers er zullen zijn;
    • De kostprijs kan worden opgevraagd bij de organisatie.

 

Kostprijs

De prijs van deze mogelijkheden hangt af van het aantal deelnemers. Voor vzw's en kleine educatieve initiatieven zijn er goedkopere tarieven.

Vul onderstaand formulier in om meer informatie te krijgen en de kostprijs op te vragen.

*

*

*

*

*

*

*

We hebben interesse

*