53. AKTIEF en CREATIEF met DIGITAL CREATOR
Deze sessie is geannuleerd.
ZONDER DREMPELS communiceren met digitale media
Inhoud
Inleiding
Masterclass Digital Creator: leren van en met multimedia
De toepassing van multimedia in het onderwijs is bezig met een stevige opmars. Steeds meer scholen ontdekken de “leer”kracht van beeld en geluid. Als moderne onderwijsorganisaties zijn ze op zoek naar nieuwe mogelijkheden om de ICT-vaardigheden van leerlingen te vergroten en toe te passen in hun leerprogramma.
Inhoud
De taal van vandaag is de taal van multimedia. Het ontwerpen en delen van multimediaboodschappen (audio, video, animaties e.d.) geeft tal van nieuwe didactische mogelijkheden in de school.
Tijdens de masterclass kunt u in de praktijk kennismaken met de mogelijkheden die Digital Creator biedt voor uw school. Leren door doen: een creatieve workshop voor maximaal 25 deelnemers, schrijf u op tijd in!
Resultaat
Na deze sessie zal je:
- digitaal kunnen creeren (freeware !) door tijdens de workshop echt zelf aan de slag te gaan
- inzicht hebben hoe leerlingen en leerkrachten vaardiger worden in het integreren van multimedia in schoolopdrachten
- met een andere / digitale bril kijken naar de mogelijkheden van multimedia in het onderwijsleerproces
- energie hebben om met collega's aan de slag te gaan DOEN!
Voorkennis
Er is geen voorkennis nodig om deel te nemen aan deze sessie
Lesmateriaal
Syllabus
Hand-outs van presentatie
Sites
Interessant voor
- Leerkracht - Docent
- Pedagogische ICT-coördinator
- Technisch ICT-coördinator
Uit:
- Secundair/Voortgezet onderwijs
- Buitengewoon secundair/Speciaal voortgezet onderwijs
Thema's
- Audiovisueel
Tijdstip
Voormiddag (10u10-12u40)
Er kan niet ingeschreven worden voor deze sessie omdat ze geannuleerd is.
Vorm
WorkshopMee te brengen
Niet van toepassing, dit wordt allemaal door ons meegenomen Wij verzorgen 12 complete laptops inclusief software / camera's microfoons e.d.Lesgever
Ruud van Herp
Lees meer over de expertise van Ruud.
Korte titel : Digital Creator
Deze pagina werd al 2538 keer bekeken