Jouw aanbod op de ICT-praktijkdag?
Heb je interesse als exposant, om een sessie te geven of om iets in de draagtas mee te geven? Met een interessant educatief ICT-aanbod voor scholen, directies, ICT-coördinatoren of leerkrachten uit basis-, secundair of hoger onderwijs ben je van harte welkom op de ICT-praktijkdag.
Er zijn meer dan 1000 aanwezigen. De ICT-praktijkdag is ongetwijfeld hét evenement om jouw aanbod in Vlaanderen bekend te maken!
Verdeling volgens onderwijstype:
45% basisonderwijs (waarvan 5% BuLO) |
Verdeling volgens functie:
60% leerkracht |
Mogelijkheden en voorwaarden
-
Sessie van 2,5 uur
Je kan verschillende sessies geven over je product(en) en het op die manier voorstellen aan de aanwezigen. Een sessie kan een hands-on workshop voor 12 tot 25 deelnemers zijn of een presentatie voor minstens 12 deelnemers. Een sessie duurt 2,5 uur! De lesgever moet iemand zijn die voor de klas staat, vertrouwd is met het product en de kennis eerlijk overbrengt. Geen commerciële babbel dus!
Meer mogelijkheden en voorwaarden ...- Deelname aan de ICT-praktijkdag door een sessie te geven voor de deelnemers, kan enkel na goedkeuring door de organisatie. Bovendien wordt de inhoud van de sessie samengesteld in overleg met de organisatoren.
- Een sessie duurt 2,5 uur.
- Een sessie kan een presentatie of een hands-on workshop (met computers) zijn.
- De lesgever MOET iemand zijn die voor de klas staat, vertrouwd is met het product en de kennis eerlijk overbrengt. Geen commerciële babbel!
- Een sessie kan pas doorgaan zodra er minstens 12 inschrijvingen zijn voor de sessie.
- De kostprijs kan worden opgevraagd bij de organisatie.
-
In de kostprijs is inbegrepen, voor één persoon:
- catering 's ochtends: ontbijtkoeken + koffie/thee/frisdrank
- catering 's middags: broodjeslunch + koffie/thee/frisdrank
- receptie 's avonds (onder voorbehoud)
- draagtas met infomateriaal van standhouders en lesgevers
-
deelname aan één sessie (het is verplicht om op voorhand de keuze te maken via de website)
In de andere sessie ben je immers lesgever.
- Voor elke extra persoon vragen we 80 euro (incl. BTW), de normale inschrijvingsprijs.
- Wie na 4 december 2012 intekent voor een sessie, kan die pas geven bij de volgende ICT-dag. Via e-mail worden verdere afspraken gemaakt.
-
Exposant op ICT-beurs
Je kan een stand huren van 6 m². Grote firma of kleine vzw, iedereen krijgt:- 6 m² met tafel, twee stoelen, elektriciteit en internetaansluiting, projectiepaneel op aanvraag
- visibiliteit via de webpagina exposanten
- visibiliteit via een mail die we naar alle aanwezigen sturen, één week voor de ICT-praktijkdag
- catering 's middags: broodjeslunch + koffie/thee/frisdrank
- receptie 's avonds (onder voorbehoud)
- draagtas met infomateriaal van standhouders en lesgevers
- tussen en na de beursopeningsuren: deelname aan twee sessies (het is verplicht om op voorhand de keuze te maken via de website)
Meer mogelijkheden en voorwaarden ...-
Deelname aan de ICT-praktijkdag als exposant kan enkel na goedkeuring door de organisatie.
-
VERWACHTINGEN
De ICT-praktijkdag kadert in een positieve sfeer van samenwerking.-
De standhouder voorziet een deel van een pagina op de eigen website voor het logo van de ICT-praktijkdag en een korte motivatie.
Tevens moet er een duidelijke link zijn naar de website: www.ictdag.be. - De standhouder dient zich te onthouden van elke verklaring of gedrag dat rechtstreeks of onrechtstreeks het imago van de medeorganisator, hoofdsponsor of van een andere sponsor kan aantasten.
-
De standhouder verbindt er zich toe zijn/haar product voor te stellen zonder afbreuk te doen aan gelijkaardige producten van hoofdsponsor of andere sponsors.
-
De standhouder voorziet een deel van een pagina op de eigen website voor het logo van de ICT-praktijkdag en een korte motivatie.
-
PRAKTISCH
De ICT-praktijkdag geeft elke exposant gelijke middelen om het aanbod te presenteren.- De oppervlakte van de stand is 6 m².
- De maximale hoogte van de stand is 2,50 m.
- We voorzien per stand: Een tafel van 60x120 cm, twee stoelen, witte panelen voor projectie (op aanvraag), internetaansluiting (draadloos) en elektriciteit.
-
Het is niet toegelaten met eigen standenbouw te beginnen. Geen eigen stellingen, tafels, stoelen, ...
Zo valt elke stand evenveel op en blijft er voldoende ruimte voor de bezoekers. - De stand kan worden opgebouwd tijdens het weekend voor de ICT-praktijkdag (na afspraak) of op de dag zelf tussen 7u00 en 8u00.
- De standhouder mag - na betaling van de kostprijs - 's middags gedurende 20' het aanbod presenteren aan geïnteresseerde deelnemers in een afzonderlijk lokaal.
-
De standhouder mag - na betaling van de kostprijs - promomateriaal en gadgets in de draagtas laten stoppen.
-
KOSTPRIJS
-
In de afgesproken kostprijs is steeds inbegrepen, voor 2 personen:
- catering 's ochtends: ontbijtkoeken + koffie/thee/frisdrank
- catering 's middags: broodjeslunch + koffie/thee/frisdrank
- receptie 's avonds (onder voorbehoud)
- de draagtas met infomateriaal (die ook alle cursisten krijgen)
- deelname aan twee sessies (het is verplicht om op voorhand de keuze te maken via de website)
-
Voor elke extra persoon vragen we 80 euro (incl. BTW), de normale inschrijvingsprijs.
Maximaal laten we per stand 4 standhouders toe (2 inbegrepen in kostprijs, 2 extra aan € 80 pp). - De standhouder zorgt er voor dat de stand voortdurend bemand is.
- De standhouder zorgt er zelf voor dat het standmateriaal verzekerd is.
- Via e-mail en via deze website worden verdere details afgesproken en zal de standhouder een factuur ontvangen.
-
In de kostprijs is niet inbegrepen:
- iets in de draagtas stoppen;
- een (middag)sessie geven.
-
In de afgesproken kostprijs is steeds inbegrepen, voor 2 personen:
-
ANNULERING
-
Annulering kan alleen via e-mail tot en met 27 januari 2013.
Bij annulering vanaf 28 januari 2013 of bij niet opdagen brengen we het volledige bedrag in rekening.
-
Annulering kan alleen via e-mail tot en met 27 januari 2013.
-
Middagsessie
Je kan 's middags voor alle geïnteresseerden een 20-minuten-presentatie geven over jouw aanbod.
Meer mogelijkheden en voorwaarden ...- Deelname aan de ICT-praktijkdag door een middagsessie te geven voor de deelnemers, kan enkel na goedkeuring door de organisatie.
- Een middagsessie is een presentatie van 20 minuten.
- De deelnemers beslissen de dag zelf welke sessie ze wensen bij te wonen. We weten dus niet op voorhand hoeveel deelnemers er zullen zijn.
- De kostprijs kan worden opgevraagd bij de organisatie.
-
In de kostprijs is inbegrepen, voor één persoon:
- catering 's ochtends: ontbijtkoeken + koffie/thee/frisdrank
- catering 's middags: broodjeslunch + koffie/thee/frisdrank
- receptie 's avonds (onder voorbehoud)
- draagtas met infomateriaal van standhouders en lesgevers
- deelname aan twee sessies (het is verplicht om op voorhand de keuze te maken via de website)
- Voor elke extra persoon vragen we 80 euro (incl. BTW), de normale inschrijvingsprijs.
-
Draagtas
Je kan een gadget, infobrochure of flyer in de draagtas laten stoppen die elke deelnemer na de ICT-praktijkdag meekrijgt. Zo bestaat de kans dat je aanbod thuis nog eens rustig wordt bekeken en doorgegeven aan andere geïnteresseerden.
Meer mogelijkheden en voorwaarden ...- Deelname aan de ICT-praktijkdag door materiaal in de draagtas te stoppen, kan enkel na goedkeuring door de organisatie.
- Je kan het materiaal de dag zelf meebrengen en afgeven aan de onthaalbalie voor 8u.
-
Als je het via de post naar de hogeschool stuurt waar de ICT-praktijkdag plaats heeft, moet het daar aankomen tussen 28 januari en ten laatste 1 februari. Het juiste adres krijg je van de organisatie.
Er worden 1100 draagtassen gemaakt. Gelieve dus zeker 1100 exemplaren te leveren. - De kostprijs kan worden opgevraagd bij de organisatie.
-
In de kostprijs is geen deelname voorzien aan de ICT-praktijkdag.
Is je firma dus geen standhouder of ben je geen lesgever en wil je toch langskomen, dan is de deelnameprijs 80 euro (incl. BTW). - We zijn niet verantwoordelijk voor het niet tijdig kunnen verwerken van je pakket voor de draagtas wegens te late levering door de post of het verloren gaan van je pakket.
Kostprijs
De prijs van deze mogelijkheden hangt af van het aantal deelnemers. Voor vzw's en kleine educatieve initiatieven zijn er goedkopere tarieven.
Kostprijs?
Vul onderstaand formulier in om meer informatie te krijgen en de kostprijs op te vragen.