Toppers vorige ICT-praktijkdag
De link van de sessie brengt je naar de detailpagina van deze ICT-praktijkdag.
1: 103 QR-codes in de klas gebruiken (94% - 13 scores - 17 deelnemers)
2: 43 Games en tools i.f.v. techniek (Lager onderwijs) (93% - 13 scores - 19 deelnemers)
3: 2 Prezi: Presentaties online maken (92% - 20 scores - 49 deelnemers)
4: 13 Je les opfleuren met Webapps: woordenwolk tijdslijn mindmap ... (89% - 14 scores - 27 deelnemers)
5: 118 ICT in de kleuterklas (89% - 10 scores - 19 deelnemers)
6: 117 Games in het lager onderwijs (88% - 17 scores - 23 deelnemers)
7: 99 Dwengo Blocks: Maak een computerspel (87% - 3 scores - 7 deelnemers)
8: 49 Van dvd naar videofragmenten in de klas: Allerlei bewerkingen (87% - 15 scores - 21 deelnemers)
9: 106 Webtools voor de taalleerkracht (87% - 14 scores - 25 deelnemers)
10: 50 Haal meer uit je elo met web2.0 en andere toepassingen (87% - 7 scores - 13 deelnemers)
11: 58 Zet Word 2010/2013 naar je hand (86% - 5 scores - 15 deelnemers)
12: 15 15 ICdeeTjes: 15 ideeën met ICT in klas (86% - 25 scores - 47 deelnemers)
13: 73 Handen uit de mouwen met techniek (86% - 7 scores - 18 deelnemers)
14: 5 Drupal (Dagsessie) (85% - 15 scores - 25 deelnemers)
15: 114 Delen en downloaden met KlasCement & Web2.0: Bespaar tijd! (85% - 4 scores - 8 deelnemers)
16: 98 Stopmotionfilmpjes maken door het nemen van foto's (85% - 14 scores - 19 deelnemers)
17: 42 Maak zelf heel eenvoudig een educatieve video (met Powerpoint) (85% - 10 scores - 19 deelnemers)
18: 83 De mogelijkheden van iOS, Android en Windows8 vergeleken (85% - 16 scores - 33 deelnemers)
19: 96 Photoshop Elements: Bewerk je foto's (84% - 8 scores - 14 deelnemers)
20: 48 Algoritmisch denken met Scratch (84% - 5 scores - 11 deelnemers)
21: 55 Adaptief leren met Drillster. Ontwerp zelf Drillster-oefeningen. (84% - 5 scores - 9 deelnemers)
22: 37 Mini-Gamelab: Maak je eigen computerspel met Gamemaker (83% - 4 scores - 11 deelnemers)
23: 79 De iPad als leermiddel - Gevolgen voor je manier van lesgeven (83% - 49 scores - 82 deelnemers)
24: 111 Ontwikkelen van digitaal lesmateriaal: Focus op audio en video (83% - 4 scores - 12 deelnemers)
25: 46 Sociale media in het onderwijs (82% - 19 scores - 25 deelnemers)
26: 41 ICT in muzische vorming: Creatieve suggesties (82% - 13 scores - 24 deelnemers)
27: 105 Arduino, een open-source ontwikkelbord (82% - 6 scores - 8 deelnemers)
28: 7 Auteurstool Xerte (Dagsessie) (81% - 8 scores - 10 deelnemers)
29: 51 Werken met het audioprogramma Audacity (80% - 9 scores - 12 deelnemers)
30: 95 Videobewerking met Magix Video deluxe (80% - 1 scores - 6 deelnemers)