49. Starten met 'technology enhanced' leren
Deze sessie is geannuleerd.
Concrete onderwijsvoorbeelden van games, mobile, beacons, AR en VR
Inhoud
Inleiding
Leren en technologie is op vandaag vaak nog een verhaal van 'shiny new toys' en weinig echt goede use cases. Toch kan technologie, mits goed ingezet, een echte meerwaarde genereren.
Inhoud
Tijdens deze sessie zoomen we in op enkele nieuwe trends binnen technologie en leren en bekijken we de mogelijkheden die deze technologie biedt op leren binnen en buiten het klaslokaal.
Maak je klaar voor een reis doorheen het tech-landschap, met stops bij oa. augmented reality, virtual reality, artificial intelligence, games, gamification, mobile, ...
Resultaat
Na deze sessie zal je een mooi overzicht hebben van wat de nieuwste technologieën concreet inhouden, met enkele mogelijke use cases binnen onderwijs.
Voorkennis
Er is geen voorkennis nodig om deel te nemen aan deze sessie
Lesmateriaal
De presentatie komt op SlideShare en kan door iedereen gedownload worden.
Interessant voor
- Iedereen
Uit:
- Alle onderwijstypes
Thema's
- Hardware
- (Serious) gaming
- ICT-beleid
- Mediawijsheid
Tijdstip
Voormiddag (10:00 - 12:30)
Lokaal: D201
Er kan niet ingeschreven worden voor deze sessie omdat ze geannuleerd is.
Vorm
PresentatieLesgever
Mathias Vermeulen
Lees meer over de expertise van Mathias.
Korte titel : TechnologieOnderwijs
Deze pagina werd al 1455 keer bekeken