Evaluatie
Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.
Algemeen
1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 87%
2. Wat vond je van het onthaal?
score: 89%
3. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 87%
4. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 71%
5. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 93%
6. Geef de algemene organisatie een score
score: 86%
20 best geëvalueerde sessies
1: 31 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (93% - 3 scores - 5 deelnemers)
2: 5 Scratch: Maak van je klas een GameLab - LAGER ONDERWIJS (90% - 5 scores - 9 deelnemers)
3: 23 Gratis online oefeningen maken met H5P (88% - 9 scores - 14 deelnemers)
4: 40 Ontdek de nieuwe Google Sites (88% - 5 scores - 9 deelnemers)
5: 8 Werken met Arduino: Aan de slag met LEDs & eenvoudig programmeren (86% - 8 scores - 12 deelnemers)
6: 11 Apps maken zonder programmeerkennis met Mobincube.com (86% - 14 scores - 21 deelnemers)
7: 60 Competenties evalueren en rapporteren in Smartschool (86% - 11 scores - 18 deelnemers)
8: 29 Maak ontwerpen zoals een designer met Canva (85% - 4 scores - 7 deelnemers)
9: 21 ICT & differentiatie (85% - 13 scores - 20 deelnemers)
10: 32 Microsoft Onenote: Ongekende mogelijkheden in jouw les of school (85% - 8 scores - 14 deelnemers)
11: 20 Op zoek naar geschikte ICT-tools? Weten wat werkt en waarom. (84% - 10 scores - 17 deelnemers)
12: 33 Online tools, lesmateriaal & tips voor de leerkracht informatica (84% - 10 scores - 15 deelnemers)
13: 61 General Data Protection Regulation in de praktijk (84% - 8 scores - 10 deelnemers)
14: 54 Bouw responsive websites met Bootstrap (83% - 6 scores - 9 deelnemers)
15: 22 Gedifferentieerd digitale leermiddelen inzetten via i3LEARNHUB (83% - 4 scores - 5 deelnemers)
16: 2 Makerspace op school: Aanpak en educatieve mogelijkheden (83% - 4 scores - 14 deelnemers)
17: 55 iPads beheren met Zuludesk (81% - 9 scores - 17 deelnemers)
18: 10 Maak je eigen mobiele games met OJOO (80% - 2 scores - 4 deelnemers)
19: 38 Mediawijs onderwijs in 7 thema's (80% - 9 scores - 10 deelnemers)
20: 30 Flip je klas door gebruik te maken van instructievideo's (80% - 7 scores - 14 deelnemers)