Evaluatie
Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.
Algemeen
1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 86%
2. Wat vond je van het onthaal?
score: 82%
3. Wat vond je van de keynotes?
score: 62%
4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 50%
5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 70%
6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 85%
7. Geef de algemene organisatie een score
score: 78%
30 best geëvalueerde sessies
1: 42 Activerend lesgeven met LessonUp! (93% - 9 scores - 11 deelnemers)
2: 89 Via Design Thinking als didactiek tot uitgewerkt STEAM-project (93% - 4 scores - 9 deelnemers)
3: 118 Aan de slag met iPads voor leerlingen in de aardrijkskundeles (92% - 5 scores - 13 deelnemers)
4: 132 Ontwerp zoals een designer met Canva (90% - 1 scores - 9 deelnemers)
5: 37 Flip je klas door gebruik te maken van instructievideo's (90% - 10 scores - 15 deelnemers)
6: 14 Digiknap met LEGO Education - Eenvoudig programmeren met WeDo 2.0 (90% - 10 scores - 19 deelnemers)
7: 3 Een weblog met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE) (89% - 10 scores - 17 deelnemers)
8: 38 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (89% - 15 scores - 24 deelnemers)
9: 126 Leerlingen zelfstandig aan het werk zetten met behulp van ICT (88% - 5 scores - 21 deelnemers)
10: 94 Online samenwerken met Google Drive: Tips en trucs (88% - 5 scores - 21 deelnemers)
11: 51 Facebook als extern communicatiemiddel van de school (88% - 21 scores - 27 deelnemers)
12: 90 Robotica met LEGO MINDSTORMS Education EV3 - Voor beginners! (88% - 9 scores - 13 deelnemers)
13: 46 Let's talk about ... sexting en cyberpesten (88% - 5 scores - 15 deelnemers)
14: 12 Computationeel denken aanleren zonder PC en via Osmo Coding (88% - 6 scores - 13 deelnemers)
15: 13 Aan de slag met verschillende STE(A)M-tools voor basisonderwijs (88% - 6 scores - 16 deelnemers)
16: 45 Je klas als educatieve break-out room - 21ste eeuwse vaardigheden (87% - 14 scores - 23 deelnemers)
17: 91 Programmeer een robot in de klas: kant-en-klaar lesmateriaal (87% - 3 scores - 9 deelnemers)
18: 98 Een G Suite domein snel en efficiënt beheren via de commandline (87% - 3 scores - 15 deelnemers)
19: 19 Werken met Arduino: Aan de slag met LEDs & eenvoudig programmeren (87% - 11 scores - 16 deelnemers)
20: 97 Maak van je (oude) PC een Chromebook met CloudReady (87% - 11 scores - 20 deelnemers)
21: 106 Praktijkvoorbeeld: Een laptop voor elke leerling in de school! (87% - 6 scores - 10 deelnemers)
22: 16 On STEAM met de micro:bit. Maak zelf iets met de micro:bit. (87% - 11 scores - 20 deelnemers)
23: 96 Je spreadsheets omzetten in een database met Awesome Table (87% - 12 scores - 22 deelnemers)
24: 105 Win tijd met Virtualbox & Clonezilla (86% - 13 scores - 20 deelnemers)
25: 99 Starten met Chromebooks op school: hoe begin je er aan? (86% - 5 scores - 9 deelnemers)
26: 114 Leerlijn Sociaal Online & Media Sheriff: Mediawijsheid in je klas (86% - 5 scores - 14 deelnemers)
27: 2 Bouw responsive websites met Bootstrap (DAGSESSIE) (86% - 12 scores - 17 deelnemers)
28: 30 De switch naar Chromebooks: Een praktijkverhaal (85% - 18 scores - 29 deelnemers)
29: 26 Google Sites voor beginners - Gebruik als portfolio (85% - 4 scores - 9 deelnemers)
30: 55 Supertools voor superleerkrachten (85% - 13 scores - 23 deelnemers)