Evaluatie

Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.

Algemeen

1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 87%

2. Wat vond je van het onthaal?
score: 87%

3. Wat vond je van de keynotes?
score: 59%

4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 81%

5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 76%

6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 87%

7. Geef de algemene organisatie een score
score: 84%

30 best geëvalueerde sessies

1: 100 ICT en STEAM bij kleuters en in buitengewoon lager onderwijs (96% - 5 scores - 7 deelnemers)

2: 42 Nee tegen nonsens (94% - 8 scores - 11 deelnemers)

3: 95 Designtools, bouw een leerlijn voor 21ste eeuwse vaardigheden (94% - 5 scores - 13 deelnemers)

4: 13 LEGO Education Spike Prime: Maak kennis met de nieuwe robot (93% - 6 scores - 12 deelnemers)

5: 103 Hacking STEM: Relevante STEM-contexten met Arduino of Micro:bit (93% - 3 scores - 9 deelnemers)

6: 32 Een stapje verder met de apps van G Suite (91% - 14 scores - 22 deelnemers)

7: 63 Fotografie in de klas: zelf aan de slag met tablet of smartphone (90% - 5 scores - 12 deelnemers)

8: 8 Programmeren voor kleuters (4-7 jr) - Zonder pc, maar met Cubetto (90% - 6 scores - 6 deelnemers)

9: 127 PRIMEUR: De vernieuwde beeldbank 'Het Archief voor Onderwijs' (90% - 4 scores - 11 deelnemers)

10: 22 Laagdrempelige kennismaking met STEM/STEAM & maakonderwijs (90% - 3 scores - 5 deelnemers)

11: 106 Flip je klas door gebruik te maken van instructievideo's (89% - 11 scores - 14 deelnemers)

12: 132 Toolbox voor scholen: Koppel verschillende platformen webbased (89% - 9 scores - 21 deelnemers)

13: 81 Inoefenen van reken- en spellingslessen met tablets (Lager Ond.) (89% - 9 scores - 15 deelnemers)

14: 134 Ontwerp zoals een designer met de gratis online applicatie Canva (89% - 17 scores - 25 deelnemers)

15: 153 Datageletterdheid is een basiscompetentie (89% - 8 scores - 12 deelnemers)

16: 24 Realiseer de eindtermen ICT met digitale tools (89% - 14 scores - 24 deelnemers)

17: 18 On STEAM met de micro:bit: Maak zelf een vijftal projecten (88% - 9 scores - 19 deelnemers)

18: 25 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (88% - 18 scores - 21 deelnemers)

19: 34 Een G Suite domein snel en efficiënt beheren via de commandline (88% - 16 scores - 26 deelnemers)

20: 11 Coderen zonder investeren - Praktijkvoorbeelden voor lager ond. (88% - 12 scores - 13 deelnemers)

21: 35 Google Formulieren voor beginners: maken delen resultaten ... (88% - 9 scores - 13 deelnemers)

22: 72 Zelf animatiefilmpjes maken met Moovly (87% - 9 scores - 25 deelnemers)

23: 99 Werken aan digitale vaardigheden en STEM met de Micro:Bit (87% - 10 scores - 14 deelnemers)

24: 124 Game- & schermverslaving: Naar een evenwichtig on/offlineleven (87% - 9 scores - 15 deelnemers)

25: 77 Digiwiskunde: wiskunde & ICT in 1ste graad SO - Praktijkvoorbeeld (87% - 3 scores - 10 deelnemers)

26: 96 Programmeren en computationeel denken met het populaire PYTHON (86% - 12 scores - 21 deelnemers)

27: 111 Contractwerk op de Chromebook via Google Classroom (86% - 17 scores - 21 deelnemers)

28: 61 Interactief lesgeven met Socrative & Nearpod (86% - 7 scores - 13 deelnemers)

29: 27 Leerlingen zelfstandig aan het werk zetten met behulp van ICT (86% - 10 scores - 24 deelnemers)

30: 70 Differentiëren met BookWidgets (voor gevorderden) (86% - 5 scores - 8 deelnemers)