248. Differentiëren & blended learning met audiovisueel materiaal (SO)
Gebruik van de leerlingenruimte op Het Archief voor Onderwijs
Inhoud
Inleiding
Differentiëren en blended learning zijn boeiend, maar kunnen ook bijzonder arbeidsintensief en tijdrovend zijn voor leerkrachten. Wij willen in deze sessie een aantal voorbeelden geven van hoe je met behulp van Het Archief voor Onderwijs audiovisueel materiaal kan klaarzetten op maat van je leerlingen.
Inhoud
In deze sessie stellen we de leerlingenruimte aan je voor en tonen we je een aantal concrete praktijkvoorbeelden uit verschillende vakken van hoe je kan inzetten op differentiatie en blended learning.
Resultaat
Na deze sessie weet je hoe je heel concreet kan differentiëren in de les met behulp van audiovisueel materiaal en hoe je Het Archief voor Onderwijs kan inzetten tijdens afstandsonderwijs of voor blended learning.
Voorkennis
Er is geen voorkennis nodig om deel te nemen aan deze sessie
Meegenomen kennis
Tip: Neem indien mogelijk al eens een kijkje op Het Archief voor Onderwijs.
Lesmateriaal
Hand-outs van presentatie
Sites
Interessant voor
- Leerkracht - Docent
- Pedagogische ICT-coördinator
- Pedagogisch begeleider
Uit:
- Secundair/Voortgezet onderwijs: alle vakken
Thema's
- Secundair onderwijs
- Audiovisueel
- Digitale Leermiddelen
- Afstandsleren
Tijdstip
Dag 2 Tijdslot 4 (4 mei 15:30 - 16:00)
Kostprijs: € 9
Er zijn 16 plaatsen waarvan er 6 bezet zijn.
Dag 3 Tijdslot 4 (5 mei 15:30 - 16:00)
Kostprijs: € 9
Er zijn 16 plaatsen waarvan er 8 bezet zijn.
Dag 4 Tijdslot 4 (6 mei 15:30 - 16:00)
Kostprijs: € 9
Er zijn 16 plaatsen waarvan er 7 bezet zijn.
Vorm
Live presentatie of demoBereid je goed voor!
Heb je nog geen lerarenaccount op Het Archief voor Onderwijs? Maak alvast een account aan!
Lesgever
Frederik De Ridder
Lees meer over de expertise van Frederik.
Mitte Schroeven
Lees meer over de expertise van Mitte.
Korte titel : Differentiëren Archief Ond #SO
Deze pagina werd al 1525 keer bekeken