422. Een helpdesk optimaal organiseren
Deze sessie is volzet.
Uitwisseling van werkvormen, tips en trucs
Inhoud
Inleiding
Heb je ook het gevoel dat je altijd bezig bent met "brandjes blussen", dat je mailbox ontploft en dat collega's én leerlingen je hulp constant nodig hebben? Dan is het tijd voor actie!
Inhoud
We doen een rondetafelgesprek over helpdesk. Wat is een goed georganiseerde helpdesk? Wat is essentieel? Hoe pak je het aan? Wat zijn de voordelen?
Tijdens het gesprek komen allerhande onderwerpen aan bod, die van invloed zijn op de helpdesk, zoals single point of contact, werkwijze, handleidingen, helpdesksoftware, support van leveranciers, ...
Elke deelnemer kan zijn eigen verhaal toevoegen en leren van elkaar. Wat zijn de aandachtspunten en valkuilen?
Misschien heb je een goede oplossing, methode, techniek gevonden en wil je die graag met ons delen?
Resultaat
Na deze sessie zal je meer grip hebben op de mogelijkheden die leiden naar een optimale organisatie van de helpdesk. Je zal vele werkwijzen, technieken, tips & trucs leren kennen en kunnen inschatten of ze bruikbaar zijn bij jou op school. Zo krijg je eindelijk tijd voor nieuwe ICT-implementaties.
Voorkennis
Er is geen voorkennis nodig om deel te nemen aan deze sessie
Lesmateriaal
Hand-outs van presentatie
Inhoudelijke samenvatting met tips en trucs, die aan bod gekomen zijn tijdens het gesprek.
Interessant voor
- Technisch ICT-coördinator
Uit:
- Alle onderwijstypes
Thema's
- Systeembeheer
Tijdstip
Dag 4 Tijdslot 2 (6 mei 11:30 - 12:30)
Kostprijs: € 18
Er zijn 17 plaatsen waarvan er 17 bezet zijn.
Vorm
Online hands-on workshopLesgever
An Van Dam
Lees meer over de expertise van An.
Korte titel : Helpdesk organiseren #TI
Deze pagina werd al 1359 keer bekeken