30. Maak kennis met i-Learn: digitaal leren op maat
Een introductiesessie
Inhoud
Inleiding
Het i-Learn project biedt aan leerkrachten alle benodigheden om digitaal leren op maat in te zetten in de klaspraktijk. Je kan gratis gebruik maken van het portaal met toegang tot 45+ educatieve tools om je leerlingen gepersonaliseerde leertrajecten te laten volgen. i-Learn voorziet hierbij ook de nodige ondersteuning voor leerkrachten.
Inhoud
Tijdens de sessie leggen we uit wat het project inhoudt en hoe je als school kan deelnemen. We geven een inkijk in wat leren op maat met i-Learn betekent (leersporen) en welke educatieve tools er allemaal ter beschikking worden gesteld. Tot slot lichten we ook het (gratis) ondersteuningsaanbod toe. Een waaier aan vormingsessies, coaching op maat trajecten, online trainingen en nog veel meer, staan ter beschikking voor een publiek van leerkrachten, ICT-coördinatoren en directies.
Resultaat
Na deze sessie:
- weet je wat het i-Learn project inhoudt;
- hoe je kan deelnemen;
- heb je een eerste indruk van de mogelijkheden op vlak van leren op maat met i-Learn, de educatieve tools en het ondersteuningsaanbod.
Voorkennis
Er is geen voorkennis nodig om deel te nemen aan deze sessie
Sites
Interessant voor
- Leerkracht - Docent
- Directie - Administratie
- Pedagogische ICT-coördinator
- Pedagogisch begeleider
Uit:
- Lager/Primair onderwijs groep 3-8
- Buitengewoon lager/Speciaal primair onderwijs
- Secundair/Voortgezet onderwijs
- Buitengewoon secundair/Speciaal voortgezet onderwijs
Thema's
- ICT in je klas of vak
- Digitale Leermiddelen
- Leren op maat
Tijdstip
Dag 1 Tijdsblok 3 (20.10 10:40 - 11:10)
Er zijn 100 plaatsen waarvan er 41 bezet zijn.
Dag 1 Tijdsblok 7 (20.10 14:40 - 15:10)
Er zijn 100 plaatsen waarvan er 33 bezet zijn.
Dag 2 Tijdsblok 2 (21.10 9:50 - 10:20)
Er zijn 100 plaatsen waarvan er 22 bezet zijn.
Vorm
Live presentatie of demoLesgever
Marsha Herten
Lees meer over de expertise van Marsha.
Liesbeth Meeus
Lees meer over de expertise van Liesbeth.
Korte titel : i-Learn kennismaking
Deze pagina werd al 873 keer bekeken