Evaluatie
Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.
Algemeen
1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 83%
2. Wat vond je van het onthaal?
score: 83%
3. Wat vond je van de keynotes?
score: 44%
4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 80%
5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 76%
6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 88%
7. Geef de algemene organisatie een score
score: 84%
30 best geëvalueerde sessies
1: 111 Van Techniek tot STEM met een kamishibaiverhaal in de kleuterklas (100% - 1 scores - 9 deelnemers)
2: 29 LEGO Education Spike Prime (98% - 5 scores - 7 deelnemers)
3: 3 Bouw een responsive website met Bootstrap (DAGSESSIE) (96% - 5 scores - 7 deelnemers)
4: 41 Muziek maken en bewerken met BandLab (94% - 7 scores - 14 deelnemers)
5: 142 3D-ontwerpen & 3D-printen met Tinkercad en Cura (93% - 4 scores - 15 deelnemers)
6: 169 Zelf animatiefilmpjes maken met Moovly (93% - 7 scores - 16 deelnemers)
7: 112 ICT en STEAM bij kleuters en in buitengewoon lager onderwijs (93% - 11 scores - 19 deelnemers)
8: 69 Leer kennisclips maken in PowerPoint (93% - 4 scores - 7 deelnemers)
9: 151 Child Focus: Clicksafe (92% - 9 scores - 17 deelnemers)
10: 194 Ontwerp je eigen digitale escape room met Google apps (92% - 14 scores - 25 deelnemers)
11: 80 Laat je geen ha(c)k zetten: cybercrimefenomenen in 2022 (91% - 14 scores - 27 deelnemers)
12: 199 Maak van je (oude) PC een Chromebook met Chrome OS Flex (90% - 3 scores - 9 deelnemers)
13: 73 Digital Skills: Vaardig worden met de Google Apps (beginner) (90% - 2 scores - 3 deelnemers)
14: 2 Een weblog met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE) (90% - 3 scores - 9 deelnemers)
15: 28 VEX robotica in de klas: Innovatieve STEM-lessen (90% - 2 scores - 6 deelnemers)
16: 123 Aan de slag met verschillende STE(A)M-tools voor lager onderwijs (90% - 5 scores - 18 deelnemers)
17: 198 Haal meer uit jouw leerlingen met Microsoft Teams (90% - 2 scores - 4 deelnemers)
18: 150 Cyberwatte? Hackers? Niets voor mij! (90% - 5 scores - 16 deelnemers)
19: 24 Jaarplanning en leerlijn Techniek/STEM met de Jaarplantool (90% - 5 scores - 9 deelnemers)
20: 162 Appwheel: de digitale gereedschapskist van jouw school (90% - 1 scores - 10 deelnemers)
21: 71 Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen (89% - 11 scores - 23 deelnemers)
22: 190 Differentiëren met BookWidgets (gevorderd) (89% - 11 scores - 23 deelnemers)
23: 21 Programmeren zonder investeren (lager onderwijs) (88% - 18 scores - 24 deelnemers)
24: 12 Leren programmeren in de kleuterklas (88% - 9 scores - 14 deelnemers)
25: 77 Starten met BookWidgets in Smartschool (Beginners) (88% - 6 scores - 15 deelnemers)
26: 35 Leerlijn computationeel denken en AI in het SO (88% - 6 scores - 16 deelnemers)
27: 22 Maak kennis met Kodu: GameDesign in de lagere school (88% - 4 scores - 15 deelnemers)
28: 44 7 onmisbare computervaardigh. voor zorg & differentiatie (88% - 5 scores - 10 deelnemers)
29: 175 Efficiënt studenten opvolgen met het OneNote Klasnotitieblok (87% - 6 scores - 8 deelnemers)
30: 70 Dynamischer lesgeven vanuit jouw PowerPoint (87% - 3 scores - 8 deelnemers)