Matrix met alle sessies

Kies hieronder je sessies en
SCHRIJF DAN HIER IN 

Lokaal Voormiddag
10:00 - 12:30
Namiddag
14:00 - 16:30
B008 5. Aan de slag met Minecraft: Education Edition (DAGSESSIE)
C001 72. De cloud met Microsoft 365 begrijpen en slimmer inzetten 178. Documentbeheer optimaliseren in Sharepoint en Teams (MS365)
C002 14. ICT-beleid in het basisonderwijs 135. Virtual Reality in bso en tso: introductie en mogelijkheden
C003 25. Activiteiten rond mediawijsheid in het lager onderwijs (3-6e lj) 114. Fotografie in je klas: met eenvoudige tools aan de slag
C004 21. Programmeren zonder investeren (lager onderwijs) 142. 3D-ontwerpen & 3D-printen met Tinkercad en Cura
C005 12. Leren programmeren in de kleuterklas 123. Aan de slag met verschillende STE(A)M-tools voor lager onderwijs
C006 10. ICT in de kleuterklas 110. 2 unieke tools voor de kleuterleerkracht: SmartSymbols en Fonemi
C007 50. Instructiefilmpjes maken én er op niveau mee werken
C010 34. Aan de slag met de micro:bit XXXL 34. Aan de slag met de micro:bit XXXL
C011 55. Lanceer efficiënt en effectief een digitaal verandertraject 116. Praktijkvoorbeeld pedagogische ICT-werking in Lager Onderwijs
C016 20. Ontdek de pedagogische meerwaarde van iPads in lager onderwijs 112. ICT en STEAM bij kleuters en in buitengewoon lager onderwijs
C101 53. ICT & differentiatie - Een klassieker op de ICT-praktijkdag 165. 12 interessante digitale tools bij 12 bouwstenen
C102 81. Meer controle over je klas met Insight v11 113. Programmeren voor jonge kinderen en starters
C103 66. Transformeer je klaslokaal naar interactieve leergierige omgeving 166. Daag je leerlingen uit met leuke, creatieve multimedia-opdrachten
C104 11. STEM in de kleuterklas 122. STEM in lager onderwijs
C105 37. VR in TSO/BSO 136. VR in ASO
C106 75. Google Workspace for Education beheer voor starters 193. Digitaal lesgeven met Google Classroom
C107 1. De technische kant in een Microsoft-school (DAGSESSIE)
C109 54. Effectief digitaal lesgeven met impact via de juiste technologie 174. Aan de slag met OneNote en OneNote Class Notebook in de klas
C110 24. Jaarplanning en leerlijn Techniek/STEM met de Jaarplantool 111. Van Techniek tot STEM met een kamishibaiverhaal in de kleuterklas
C111 22. Maak kennis met Kodu: GameDesign in de lagere school 132. Leren programmeren met Dodona
C201 79. Meer interactie op de Facebookpagina van je school 177. Microsoft Teams in de klas
C202 41. Muziek maken en bewerken met BandLab 138. Podcasting voor beginners
C203 80. Laat je geen ha(c)k zetten: cybercrimefenomenen in 2022 160. Duik in het digitale leven van jongeren
C204 62. Augmented Reality: Maak zelf een eigen AR-beleving op iPad 151. Child Focus: Clicksafe
C205 77. Starten met BookWidgets in Smartschool (Beginners) 115. Hoe transformeer ik naar een digitale basisschool?
C206 78. Digitaal evalueren met Bookwidgets 194. Ontwerp je eigen digitale escape room met Google apps
C207 76. Starten met BookWidgets in Google Classroom en MS Teams beginner 161. Een schoolbreed beleid over mediawijsheid
C209 139. Hoe bouw ik mijn lessen om tot een volwaardig blended traject? 139. Hoe bouw ik mijn lessen om tot een volwaardig blended traject?
C210 67. Laat het internet voor jou werken met low-code en workflow tools 191. Formatief en summatief evalueren met BookWidgets (gevorderd)
C211 2. Een weblog met de kracht van Wordpress (DAGSESSIE)
D080 Aula 56. Een visie en strategie uitwerken voor je digisprong 163. In 50 vragen en antwoorden naar een ICT-beleidsplan
D111 23. AR- en VR-toepassingen in lager onderwijs 187. Creëer zelf vakinhouden met de VR-tool VR-KUUB
D112 30. Gratis ICT-tools integreren in je lessen 190. Differentiëren met BookWidgets (gevorderd)
D114 40. Een krachtige leeromgeving met OneNote Class Notebook 121. Interactieve instructie & verwerking met digitale oefeningen (LO)
D115 38. Maak je lessen interactief 168. Verken en leer werken met tientallen educatieve online tools
D116 65. Ontwerp zoals een designer met de gratis online applicatie Canva 120. 15 ICdeeTjes gebaseerd op de ICT-eindtermen
D118 3. Bouw een responsive website met Bootstrap (DAGSESSIE)
D121 33. Android-apps maken in de klas met App Inventor 2 137. Interactief gegevens verwerken in Google Colaboratory
D122 71. Excel: Analyses maken d.m.v. draaitabellen 173. Interactieve dashboards maken in Excel: visuele dataweergave
D124 35. Leerlijn computationeel denken en AI in het SO 133. AI en Gaming in Klassieke Talen en Moderne Talen
D125 52. Ontwikkel een adaptief leerpad met Microsoft Forms en Nearpod 162. Appwheel: de digitale gereedschapskist van jouw school
D126 32. Arduino voor beginners: Aan de slag met LED & programmeren in C++ 150. Cyberwatte? Hackers? Niets voor mij!
D127 42. Eén platform voor digitaal leren en evalueren 143. Doordacht digitaal lesgeven met Digitale Methode
D128 29. LEGO Education Spike Prime 124. LEGO Education Spike Essential workshop
D140 43. Smartschool Planner voor secundaire scholen 43. Smartschool Planner voor secundaire scholen
D143 36. Een social media takeover in je school organiseren 192. Digitaal evalueren met Google Formulieren
D144 57. Maak betere presentaties met deze praktische & soms evidente tips 141. Praktijkvoorbeeld: Laptops in een secundaire school
D145 44. 7 onmisbare computervaardigh. voor zorg & differentiatie 198. Haal meer uit jouw leerlingen met Microsoft Teams
D148 70. Dynamischer lesgeven vanuit jouw PowerPoint 176. Leerpad in Powerpoint
D153 74. Een professionele, mooie website maken met Google Sites 169. Zelf animatiefilmpjes maken met Moovly
D154 69. Leer kennisclips maken in PowerPoint 164. Smart Education @ Schools
D155 13. Een digitaal portfolio maken met SEESAW (basisonderwijs) 175. Efficiënt studenten opvolgen met het OneNote Klasnotitieblok
D159 58. Digitaal welzijn & games op school 199. Maak van je (oude) PC een Chromebook met Chrome OS Flex
D160 73. Digital Skills: Vaardig worden met de Google Apps (beginner) 196. Snel en professioneel sites bouwen met Squarespace
D310 28. VEX robotica in de klas: Innovatieve STEM-lessen 197. ICT in de sportzaal