Jouw aanbod op de ICT-praktijkdag?

De ICT-praktijkdag is nog altijd hét evenement om jouw ICT-diensten en -producten in Vlaanderen bekend te maken!

Waarom neem je deel als partner van de ICT-praktijkdag?
Waarom zou je een stand boeken op de ICT-beurs of een middagpresentatie geven?

De ICT-praktijkdag helpt je bij:

  1. het versterken van je imago in het onderwijs en dan vooral op vlak van ICT en innovatie;
  2. het leggen van contacten voor verkoop na de beurs;
  3. het onderhouden van de relaties met jouw professioneel netwerk en bestaande klanten;
  4. het voorstellen van nieuwe producten en diensten aan scholen: beleidsmakers, directies, ICT-coördinatoren, leraren, ....

    Verkoop van producten en diensten tijdens beurs is toegestaan, na afspraak met de organisatie.

We verwachten meer dan 1.000 aanwezigen: deelnemers, lesgevers en andere exposanten.

Verdeling volgens onderwijstype:
 

45% basisonderwijs (waarvan 5% BuLO)
45% secundair onderwijs  (5% BuSO)
10% hoger onderwijs, volwassenenonderwijs, beleid

Verdeling volgens (overlappende) functie:

60% leerkracht
30% pedagogisch ICT-coördinator
35% technisch ICT-coördinator (meer dan 300!)
15% directie, beleid

Mogelijkheden en voorwaarden

  1. Sessie/Productvoorstelling (middagpresentatie)
    Je kan verschillende sessies geven over je product(en).
    Je kan kiezen uit een hands-on workshop, een gewone presentatie of een middagpresentatie.
    Meer informatie en voorwaarden ...
    • Deelname aan de ICT-praktijkdag door een sessie te geven voor de deelnemers kan enkel na goedkeuring door de organisatie.
      Bovendien wordt de inhoud van de sessie samengesteld in overleg met de organisatoren.
    • Maak je keuze:

      Hands-on workshop of
      gewone presentatie
      Middagpresentatie
      Productvoorstelling
      Alle sessies Alle middagpresentaties
      Vinden plaats tussen 10:00 - 12:30 en tussen 14:00 - 16:30.
      Tijdens de sessies is er geen lunch of ICT-beurs.
      Vinden plaats tussen 13:00 - 14:00.

      Tijdens de middagpresentaties is er ook lunch en ICT-beurs.
      Deelnemers schrijven vooraf in. Deelnemers kiezen ter plaatse.
      Kan presentatie of hands-on workshop zijn van 150' Is een presentatie van 20'
      De spreker is bij voorkeur een eindgebruiker van je product, een klant: leerkracht, ICT-coördinator, directie. De spreker mag een commercieel vertegenwoordiger zijn (al raden we dat af, minder goede evaluatie, minder geloofwaardig).

      Online aankondiging drie maanden vooraf.



       



       

      Online aankondiging één maand vooraf.

      Aankondiging van de volledige omschrijving vooraf in mail naar alle deelnemers.

      Aankondiging van de volledige omschrijving in het programmaboekje dat elke deelnemer de dag zelf krijgt.

      Je kan vooraf en achteraf met je deelnemers communiceren via de website. Je kan niet communiceren met je deelnemers, tenzij je zelf voor een oplossing zorgt om hun gegevens te hebben.
      Minimaal 6 deelnemers, maximaal onbeperkt (tenzij bij workshop: max 25) Geen minima of maxima.
      Kost afh. van vorm (pres. of workshop), duur en soms ook van aantal deelnemers. Vaste kost (op te vragen bij de organisatie via het formulier)

      Inbegrepen voor spreker:

      • catering 's ochtends:
        ontbijtkoek + koffie/thee/frisdrank;
      • catering 's middags: broodjeslunch + koffie/thee/fris;
      • receptie 's avonds;
      • deelname aan sessies in dagdeel waarin je geen lesgever bent.
         

      Deelname aan de ICT-praktijkdag (catering en workshops) is NIET inbegrepen.

      Wens je deel te nemen aan de dag zelf, dan schrijf je in zoals alle deelnemers, via het menu INSCHRIJVEN.

      De kostprijs bedraagt € 165 incl. BTW.

      Intekenen ten laatste
      25 oktober 2022.
      Intekenen ten laatste
      23 december 2022.

       

  2. Exposant op de ICT-beurs 
    Je kan een stand huren van 6 m². Grote firma of kleine vzw, iedereen krijgt: In de kostprijs is verder ook inbegrepen, voor twee personen: Er zijn dus helemaal geen extra kosten!
    De ICT-beurs staat heel centraal en is tot 6 openingsuren toegankelijk voor alle aanwezigen. Uit ervaring blijkt dit voldoende te zijn: een kort en krachtig ontmoetingsmoment. Als de beurs niet open is, kan je een sessie volgen, netwerken met andere standhouders of werk verrichten (er is immers draadloos internet).
    Meer mogelijkheden en voorwaarden ...
    • Inbegrepen:
      • 6 m² met tafel, twee stoelen, elektriciteit en internetaansluiting;
      • projectiepaneel op aanvraag;
      • visibiliteit via de webpagina exposanten;
      • kans op opvallende visibiliteit via een mail die we naar alle aanwezigen sturen, één week voor de ICT-praktijkdag.
    • Catering 's ochtends: ontbijtkoek + koffie/thee/frisdrank;
    • Catering 's middags: broodjeslunch + koffie/thee/frisdrank;
    • Receptie 's avonds;
    • tussen en na de beursopeningsuren: deelname aan alle sessies (het is verplicht om op voorhand de keuze te maken via de website);
    • parking.
    • Deelname aan de ICT-praktijkdag als exposant kan enkel na goedkeuring door de organisatie.
    • Verkoop van producten en diensten tijdens beurs is toegestaan, na afspraak met de organisatie.
       
    • VERWACHTINGEN
      De ICT-praktijkdag kadert in een positieve sfeer van samenwerking.
      • De standhouder voorziet een deel van een pagina op de eigen website voor het logo van de ICT-praktijkdag en een korte motivatie.
        Tevens moet er een duidelijke link zijn naar de website: www.ictdag.be
      • De standhouder dient zich te onthouden van elke verklaring of gedrag dat rechtstreeks of onrechtstreeks het imago van de medeorganisator, hoofdsponsor of van een andere sponsor kan aantasten.
      • De standhouder verbindt er zich toe zijn/haar product voor te stellen zonder afbreuk te doen aan gelijkaardige producten van de hoofdsponsor of andere sponsors.
         
    • PRAKTISCH
      De ICT-praktijkdag geeft elke exposant gelijke middelen om het aanbod te presenteren.
      • de oppervlakte van de stand is 6 m²;
      • de maximale hoogte van de stand is 2,50 m;
      • we voorzien per stand: een tafel van 60x120 cm, twee stoelen, witte panelen voor projectie (op aanvraag), internetaansluiting (draadloos) en elektriciteit;
      • het is zonder voorafgaand overleg met de organisatie niet toegelaten met eigen standenbouw te beginnen. Geen eigen stellingen, tafels, stoelen, ... Zo valt elke stand evenveel op en blijft er voldoende ruimte voor de bezoekers;
      • de stand kan worden opgebouwd tijdens het weekend voor de ICT-praktijkdag (na afspraak) of op de dag zelf tussen 7u00 en 8u00;
      • de standhouder mag - na betaling van een extra bijdrage - 's middags gedurende 20' het aanbod presenteren aan geïnteresseerde deelnemers in een afzonderlijk lokaal;
      • de standhouder mag - na betaling van een extra bijdrage - het aanbod één week voor de ICT-praktijkdag verspreiden via een mail die we naar alle aanwezigen sturen.
    • KOSTPRIJS
      • Kan worden opgevraagd door het formulier hiernaast in te vullen.
      • Maximaal laten we per stand 4 standhouders toe (2 inbegrepen in kostprijs, 2 extra aan € 165 (incl. BTW)).
      • De standhouder zorgt er voor dat de stand voortdurend bemand is.
      • De standhouder zorgt er zelf voor dat het standmateriaal verzekerd is.
      • Via e-mail en via deze website worden verdere details afgesproken en zal de standhouder een factuur ontvangen.
      • In de kostprijs is niet inbegrepen:
        • een (middag)presentatie geven.
      • De kostprijs is onveranderlijk, wat ook het aantal deelnemers aan de ICT-praktijkdag is, tenzij anders meegedeeld.
         
    • WORKSHOP
      • Je kan ook een workshop geven van 2,5 uur in het programma met voorinschrijving.
        Daarvoor vragen we een bijdrage als je die zelf geeft en het een productvoorstelling is.
        We vragen geen bijdrage als de spreker nog een actief personeelslid is op een school.
        In dit geval rekenen we op de partner voor de vergoeding van die spreker.
      • Als de partner de workshop (die meer dan 5 deelnemers heeft) zelf annuleert, dan wordt er € 400 ex btw aangerekend voor de communicatie en organisatie.
      • Vanaf 5 deelnemers gaat de workshop namelijk sowieso door en zou het ons te veel kosten om die te moeten annuleren.
         
    • BELANGRIJK: ANNULERING!
      • Annulering kan alleen via e-mail tot en met 31 december 2023.
      • Bij annulering vanaf 1 januari 2024 of bij niet opdagen brengen we het volledige bedrag in rekening!!

Kostprijs

De prijs van deze mogelijkheden hangt af van het aantal deelnemers. Voor vzw's en kleine educatieve initiatieven zijn er goedkopere tarieven.

Vul onderstaand formulier in om meer informatie te krijgen en de kostprijs op te vragen.

*

*

*

*

*

*

*

We hebben interesse

*