Sessie/Productvoorstelling (middagpresentatie)
Je kan verschillende sessies geven over je product(en).
Je kan kiezen uit een hands-on workshop, een gewone presentatie of een middagpresentatie. Meer informatie en voorwaarden ...
Deelname aan de ICT-praktijkdag door een sessie te geven voor de deelnemers kan enkel na goedkeuring door de organisatie.
Bovendien wordt de inhoud van de sessie samengesteld in overleg met de organisatoren.
deelname aan sessies in dagdeel waarin je geen lesgever bent.
Deelname aan de ICT-praktijkdag (catering en workshops) is NIET inbegrepen.
Wens je deel te nemen aan de dag zelf, dan schrijf je in zoals alle deelnemers, via het menu INSCHRIJVEN.
De kostprijs bedraagt € 165 incl. BTW.
Intekenen ten laatste 25 oktober 2022.
Intekenen ten laatste 23 december 2022.
Exposant op de ICT-beurs
Je kan een stand huren van 6 m². Grote firma of kleine vzw, iedereen krijgt: In de kostprijs is verder ook inbegrepen, voor twee personen: Er zijn dus helemaal geen extra kosten!
De ICT-beurs staat heel centraal en is tot 6 openingsuren toegankelijk voor alle aanwezigen. Uit ervaring blijkt dit voldoende te zijn: een kort en krachtig ontmoetingsmoment. Als de beurs niet open is, kan je een sessie volgen, netwerken met andere standhouders of werk verrichten (er is immers draadloos internet). Meer mogelijkheden en voorwaarden ...
Inbegrepen:
6 m² met tafel, twee stoelen, elektriciteit en internetaansluiting;
tussen en na de beursopeningsuren: deelname aan alle sessies (het is verplicht om op voorhand de keuze te maken via de website);
parking.
Deelname aan de ICT-praktijkdag als exposant kan enkel na goedkeuring door de organisatie.
Verkoop van producten en diensten tijdens beurs is toegestaan, na afspraak met de organisatie.
VERWACHTINGEN
De ICT-praktijkdag kadert in een positieve sfeer van samenwerking.
De standhouder voorziet een deel van een pagina op de eigen website voor het logo van de ICT-praktijkdag en een korte motivatie.
Tevens moet er een duidelijke link zijn naar de website: www.ictdag.be.
De standhouder dient zich te onthouden van elke verklaring of gedrag dat rechtstreeks of onrechtstreeks het imago van de medeorganisator, hoofdsponsor of van een andere sponsor kan aantasten.
De standhouder verbindt er zich toe zijn/haar product voor te stellen zonder afbreuk te doen aan gelijkaardige producten van de hoofdsponsor of andere sponsors.
PRAKTISCH
De ICT-praktijkdag geeft elke exposant gelijke middelen om het aanbod te presenteren.
de oppervlakte van de stand is 6 m²;
de maximale hoogte van de stand is 2,50 m;
we voorzien per stand: een tafel van 60x120 cm, twee stoelen, witte panelen voor projectie (op aanvraag), internetaansluiting (draadloos) en elektriciteit;
het is zonder voorafgaand overleg met de organisatie niet toegelaten met eigen standenbouw te beginnen. Geen eigen stellingen, tafels, stoelen, ... Zo valt elke stand evenveel op en blijft er voldoende ruimte voor de bezoekers;
de stand kan worden opgebouwd tijdens het weekend voor de ICT-praktijkdag (na afspraak) of op de dag zelf tussen 7u00 en 8u00;
de standhouder mag - na betaling van een extra bijdrage - 's middags gedurende 20' het aanbod presenteren aan geïnteresseerde deelnemers in een afzonderlijk lokaal;
de standhouder mag - na betaling van een extra bijdrage - het aanbod één week voor de ICT-praktijkdag verspreiden via een mail die we naar alle aanwezigen sturen.
KOSTPRIJS
Kan worden opgevraagd door het formulier hiernaast in te vullen.
Maximaal laten we per stand 4 standhouders toe (2 inbegrepen in kostprijs, 2 extra aan € 165 (incl. BTW)).
De standhouder zorgt er voor dat de stand voortdurend bemand is.
De standhouder zorgt er zelf voor dat het standmateriaal verzekerd is.
Via e-mail en via deze website worden verdere details afgesproken en zal de standhouder een factuur ontvangen.
In de kostprijs is niet inbegrepen:
een (middag)presentatie geven.
De kostprijs is onveranderlijk, wat ook het aantal deelnemers aan de ICT-praktijkdag is, tenzij anders meegedeeld.
WORKSHOP
Je kan ook een workshop geven van 2,5 uur in het programma met voorinschrijving.
Daarvoor vragen we een bijdrage als je die zelf geeft en het een productvoorstelling is.
We vragen geen bijdrage als de spreker nog een actief personeelslid is op een school.
In dit geval rekenen we op de partner voor de vergoeding van die spreker.
Als de partner de workshop (die meer dan 5 deelnemers heeft) zelf annuleert, dan wordt er € 400 ex btw aangerekend voor de communicatie en organisatie.
Vanaf 5 deelnemers gaat de workshop namelijk sowieso door en zou het ons te veel kosten om die te moeten annuleren.
BELANGRIJK: ANNULERING!
Annulering kan alleen via e-mail tot en met 31 december 2023.
Bij annulering vanaf 1 januari 2024 of bij niet opdagen brengen we het volledige bedrag in rekening!!
Kostprijs
De prijs van deze mogelijkheden hangt af van het aantal deelnemers. Voor vzw's en kleine educatieve initiatieven zijn er goedkopere tarieven.
Vul onderstaand formulier in om meer informatie te krijgen en de kostprijs op te vragen.