Evaluatie

Als deelnemer aan de ICT-praktijkdag kan je na aanmelding het evaluatieformulier invullen.

Algemeen

1. Wat vond je van de aankondiging, uitnodiging, website en communicatie vooraf?
score: 77%

2. Wat vond je van het onthaal?
score: 82%

3. Wat vond je van de keynotes?
score: 54%

4. Wat vond je van de lunch (aanbod – organisatie)?
score: 75%

5. Wat vond je van de ICT-onderwijsmarkt met educatieve firma’s?
score: 74%

6. Wat vond je van de accommodatie van de hogeschool en van je leslokalen?
score: 80%

7. Geef de algemene organisatie een score
score: 80%

30 best geëvalueerde sessies

1: 161 Google Classroom (100% - 2 scores - 10 deelnemers)

2: 130 Van Techniek tot STEM in de hele basisschool (100% - 1 scores - 9 deelnemers)

3: 169 ‘Kleine denkers’ De wondere wereld van computationeel denken! (97% - 3 scores - 6 deelnemers)

4: 7 Cyberkinderen (on)bewust online (95% - 22 scores - 62 deelnemers)

5: 63 Zet Google Formulieren in als geautomatiseerde inschrijftool (93% - 9 scores - 16 deelnemers)

6: 10 In vijf stappen naar een sterk ICT-beleid (92% - 6 scores - 12 deelnemers)

7: 1 Dagsessie Minecraft - Deze sessie neemt beide dagdelen in. (90% - 2 scores - 8 deelnemers)

8: 51 Transformeer je klaslokaal naar interactieve leergierige omgeving (90% - 21 scores - 45 deelnemers)

9: 167 Bingel het digitaal leerplatform van uitgeverij Van In (90% - 2 scores - 10 deelnemers)

10: 105 Social media en cyberpesten bij kinderen en jongeren (90% - 10 scores - 42 deelnemers)

11: 24 Unplugged programmeren, programmeren zonder scherm (90% - 6 scores - 23 deelnemers)

12: 74 Prowise Presenter - Aan de slag met interactieve apps en tools (90% - 4 scores - 17 deelnemers)

13: 165 Boost je les met digitale toepassingen (88% - 13 scores - 18 deelnemers)

14: 52 Ontdek de mogelijkheden van Alinea Suite. (87% - 3 scores - 7 deelnemers)

15: 34 Aan de slag met Bee-Bot en Blue-Bot (87% - 3 scores - 21 deelnemers)

16: 26 SAMapp: de tablet in de les LO (87% - 3 scores - 30 deelnemers)

17: 61 Basis PowerPoint (87% - 7 scores - 17 deelnemers)

18: 28 Scratch stap voor stap leren kennen vanaf nul (87% - 3 scores - 9 deelnemers)

19: 156 Tips en trucs om efficiënt te (leren) werken met Word en Excel (86% - 14 scores - 25 deelnemers)

20: 40 Canva voor leerkrachten - stap voor stap uitgelegd (86% - 16 scores - 50 deelnemers)

21: 55 Fotografie in je klas: met eenvoudige tools aan de slag (84% - 7 scores - 30 deelnemers)

22: 56 Instructiefilmpjes maken én er op niveau mee werken (84% - 9 scores - 29 deelnemers)

23: 22 Twee unieke tools voor kleuterleerkrachten: Smart Symbols+Fonemi (83% - 6 scores - 29 deelnemers)

24: 25 Leerlijn computationeel denken adhv tools (kleuters & 1ste graad) (83% - 4 scores - 26 deelnemers)

25: 20 Leren programmeren in de kleuterklas (82% - 9 scores - 24 deelnemers)

26: 29 Ontdek de pedagogische meerwaarde van iPads in lager onderwijs (80% - 3 scores - 8 deelnemers)

27: 120 ICT en STEAM bij kleuters en in buitengewoon lager onderwijs (80% - 4 scores - 16 deelnemers)

28: 30 STEM- en STEAM: Tools voor lager onderwijs (80% - 3 scores - 10 deelnemers)

29: 168 Mediawijs aan de slag met AI en ChatGPT in je klas (80% - 3 scores - 7 deelnemers)

30: 66 Digitale hulpmiddelen voor jou als leerkracht (78% - 10 scores - 17 deelnemers)