22. Prompting in ChatGPT als onderdeel van het instructie-ontwerp

Hoe een chatbot met generative AI een co-teacher wordt.

Inhoud

Inleiding

Hoe integreer je een chatbot met generetieve artificiële intelligentie in je lessen? Kan zo'n LLM (Large Language Model) je co-teacher zijn? 

Inhoud

Generatieve artificiële intelligentie is in eerste instantie een leuke gimmick. Maar is het ook een concullega van jou als leerkracht. In deze sessie bekijken we hoe ChatGPT een partner kan worden in leeractiviteiten als onderzoeken, discussiëren en kennis verwerven. En hoe de chatbot een partner kan worden voor jouw instructie-ontwerp.

Resultaat

Na deze sessie zal je ...

Een chatbot met artificiële intelligentie kunnen inpassen in je lesvoorbereiding als partner en absolute meerwaarde voor leeractiviteiten als onderzoeken, discussiëren en kennis verwerven. 

Voorkennis

Er is geen voorkennis nodig om deel te nemen aan deze sessie

Lesmateriaal

Hand-outs van presentatie

Interessant voor

  • Leerkracht - Docent
Uit:
  • Secundair/Voortgezet onderwijs

Thema's

    Tijdstip

    Blok 22 (12-01-2024) (13:20 - 13:50)
    Er zijn 250 plaatsen waarvan er 36 bezet zijn.

    Blok 38 (09-02-2024) (13:20 - 13:50)
    Er kan niet ingeschreven worden voor deze workshop omdat ze geannuleerd is.

    Vorm

    Live presentatie of demo

    Lesgever

    Vincent Vanrusselt
    Lees meer over de expertise van Vincent.


    Korte titel : Prompting in ChatGPT (2)

    Deze pagina werd al 392 keer bekeken