22. Prompting in ChatGPT als onderdeel van het instructie-ontwerp
Hoe een chatbot met generative AI een co-teacher wordt.
Inhoud
Inleiding
Hoe integreer je een chatbot met generetieve artificiële intelligentie in je lessen? Kan zo'n LLM (Large Language Model) je co-teacher zijn?
Inhoud
Generatieve artificiële intelligentie is in eerste instantie een leuke gimmick. Maar is het ook een concullega van jou als leerkracht. In deze sessie bekijken we hoe ChatGPT een partner kan worden in leeractiviteiten als onderzoeken, discussiëren en kennis verwerven. En hoe de chatbot een partner kan worden voor jouw instructie-ontwerp.
Resultaat
Na deze sessie zal je ...
Een chatbot met artificiële intelligentie kunnen inpassen in je lesvoorbereiding als partner en absolute meerwaarde voor leeractiviteiten als onderzoeken, discussiëren en kennis verwerven.
Voorkennis
Er is geen voorkennis nodig om deel te nemen aan deze sessie
Lesmateriaal
Hand-outs van presentatie
Interessant voor
- Leerkracht - Docent
Uit:
- Secundair/Voortgezet onderwijs
Thema's
Tijdstip
Blok 22 (12-01-2024) (13:20 - 13:50)
Er zijn 250 plaatsen waarvan er 36 bezet zijn.
Blok 38 (09-02-2024) (13:20 - 13:50)
Er kan niet ingeschreven worden voor deze workshop omdat ze geannuleerd is.
Vorm
Live presentatie of demoLesgever
Vincent Vanrusselt
Lees meer over de expertise van Vincent.
Korte titel : Prompting in ChatGPT (2)
Deze pagina werd al 408 keer bekeken