Matrix met alle sessies

Uitleg bij de dagdelen voor en namiddag, VM1, VM2, NM1 en NM2

Er zijn twee dagdelen: voormiddag en namiddag.
Elk dagdeel is opgesplitst in twee delen: VM1+VM2 en NM1+NM2.

Korte workshops

Lange workshops

Je kan ook kiezen voor een dagsessie (nr 1 en 2).
Zij starten om 10.00 uur en eindigen om 16.30 uur, met lunchpauze van 12.30 tot 14.00 uur.

SCHRIJF JE HIER IN 

LEGENDE bij lokalen

Het lokaalnummer zegt iets over de doelgroep of het thema, maar kijk ook verder en klik door op de titel om meer te weten.

LEGENDE

AI: Sessies rond artificiële intelligentie
Apple: Sessies over Apple
AV: Sessies rond beeld, audio en video
Beleid: Sessies rond ICT-beleid, al vind je die soms ook in andere lokalen
Blended: Sessies over Blended learning en afstandsleren
BW: Sessies over Bookwidgets
Canva: Sessies over Canva
Goo: Sessies over Google for Education
MediaW: Sessies met veel mediawijze tips
MS: Sessies over Microsoft
OMG: Onderwijs met games, over gamification en game based learning
SMS: Sessie over Smartschool
STEM: Sessies over STEM-toepassingen en programmeren
Tech: Sessies voor technische ICT-coördinatoren
Tool: Sessies over diverse tools
XR: Sessies over VR, AR, XR
Zorg: Sessies over ICT en leerzorg

Lokaal VM 1
10:00 - 11:25
VM 2
11:35 - 12:30
NM 1
14:00 - 14:55
NM 2
15:05 - 16:30
Admin1 94. Learning Analytics
AI1 25. Generatieve A.I. in de les 125. AI in het onderwijs
AI10 36. AI onderwijsbeleid 134. AI klassieke talen 136. AI leerproces leerlingen
AI11 27. AI prompts
AI12 138. Ethische vragen rond AI
AI13 139. e-course generatieve ai
AI2 26. AI basis en toepassingen 126. Beelden in het tijdperk van AI
AI3 27. AI prompts 127. Kami, Quizalize en AI-tools
AI4 28. AI overzicht en beleid 128. AI voorbeelden in de klas
AI5 29. AI zoekmachines 129. Ai prompt engineering
AI6 30. Gen AI voor de leerkracht 130. CoPilot Minecraft
AI7 31. Prompting ChatGPT 33. AI in het basisonderwijs 131. Prompt engineering genAI
AI8 32. AI Beeldherkenning 34. Toetsenbeleid AI Thomas More 132. Copilot chatbot lesmateriaal
AI9 35. AI in de les 133. AI-tool toepassing 135. Hands-on aan de slag met AI
Apple1 85. iPad in de kleuterschool 142. AR met Reality Composer
Apple2 86. iPads Lager 185. iPad: iWork-apps in lager ond.
Apple3 87. Storytelling moeizame lezers 186. EdTech in de kleuterklas
AV1 102. Fotografie in de klas
AV2 103. Interactieve leeromgeving 201. Creatieve multimedia-opdracht
Beleid1 90. Coachingsessie 190. Future Classroom Lab 193. ICT-beleid Sint-Rembert
Beleid2 91. ICT-professionaliseringsplan 191. Digitale didactiek doelgericht 192. Digitale didactiek proces
Beleid3 92. Een ICT-beleidsplan maken
Beleid4 93. Digitaal klasmanagement
Blended1 48. Blended leren in je school 148. Instructiefilmpjes
BW1 50. BookWidgets Beginners 150. BookWidgets eduscape
BW2 51. Bookwidgets Digitale les 151. BookWidgets taalvakken tips
Canva1 45. Canva beginners 145. Ontwerpen in Canva
Canva2 46. Canva hoekenwerk 146. Leerspelletjes Canva
Goo1 70. Escape room Google apps 170. Google foto's
Goo2 71. Papierloos lesgeven
Goo3 72. Eigen functies Google Sheets
MediaW1 15. Phishing hoax spam ID-fraude 115. Ontdek de digitale duisternis
MediaW2 16. Hackers de Baas 120. Cyberpesten
MediaW3 17. Geldezels fraude voorkomen 117. Wees slimmer dan de hacker 119. Beveiliging netwerk+apparaten
MediaW4 18. Veilig onderwijs
MediaW5 19. EDUbox Cybersecurity 116. EDUbox Data & privacy
MediaW6 22. Cybertieners zedenmisdrijven 21. Minecraft Cyber Safe 118. Minecraft Cyber fundamentals 121. Cybertieners en criminaliteit
MediaW7 20. Mediawijze leerlijn KO -> SO
MS1 75. Microsoft Teams leeromgeving 175. Teams&OneNote/ClassNotebook
MS2 76. Word tips / trucs
MS3 77. Digisprong administratie MS365 177. Excel Dashboard
MS4 78. Adaptief leerpad Forms Nearpod
MS5 79. Excel Draaitabellen
MS6 80. Schrijven in digitaal tijdperk
MS7 81. ICT inzetten om incl. lesgeven
OMG1 97. Minecraft 197. Gamification
OMG2 98. Esports-ready 198. GameMaker spel maken
SMS1 3. Smartschool nieuwe module(s) 3. Smartschool nieuwe module(s)
STEM1 55. Leerlijn compu. denken LO 155. Unplugged programmeren
STEM10 61. Comp. denken Scratch FTRPRF 65. Raspberry Pi badge Python 165. Matatalab robot programmeren 166. Drones besturen programmeren
STEM11 66. Werken met algoritmes in klas
STEM2 56. STEAM-tools voor lager 156. Plugged/unplugged comp. denken
STEM3 57. Wiskunde educatieve robotica 157. Brightbox robotica micro:bit
STEM4 58. Internet of Things Arduino 158. STEM micro:bit verkeer
STEM5 59. 3D-printen Tinkercad 159. Astro Pi met Python
STEM6 60. Python in Dodona 160. Turtle stitch programmeren
STEM7 62. Micro:Bit LEGO STEM trein 162. Pyplot Python data
STEM8 63. Computationeel denken 163. Apps in de kleuterklas
STEM9 64. uitleenmaterialen voor BaO 164. MakeyMakey Scratch
Tech1 10. SSO oplossing lln en lkr
Tech2 11. Schoolnetwerk pentest 111. School-ICT-securityplan
Tech3 12. Google Workspace 112. Security Chromebooks
Tech4 13. Powerapps 113. Powerapps-Powerautomate
Tech5 14. PowerShell beginners 114. PowerShell gevorderden
Tech6 109. Whalebone DNS Immunity
Tool1 100. 360° tours Xerte 200. Escaperoom Genially
Tool2 101. ICT en differentatie 202. Effectief digitaal lesgeven
Tool3 106. H5P Oefeningen 105. Kijk- en luistervaardigheden 204. Khan Academy
Tool4 107. Typ10 typcursus 203. Zelfsturend Leren FTRPRF 208. Digitaal boek BookCreator
Tool5 104. Brightbook digitale cursus 205. Fonemi 206. SmartSymbols
Tool6 213. The Pop-Up Classroom 209. Wooclap
Web1 1. Wordpress
Web2 2. Websites bouwen met Bootstrap
XR1 40. XR in onderwijs 140. VR in TSO/BSO
XR2 41. 3D-visualisaties 141. VR logistiek
Zorg1 210. Executieve functies en ICT
Zorg2 211. Ergonomisch werken