Matrix met alle sessies
Maandag en vrijdagvoormiddag: ICT-onderwijsmarkt.
Gratis. Inschrijven verplicht.
Dinsdag, woensdag, donderdag: Workshops Presentaties
- Kies een dag: dinsdag - woensdag - donderdag voor de bijna 100 sessies.
- Kijk per kolom welke sessie je in dat tijdslot wil volgen.
- Zoek op #hashtags om een betere keuze te maken (zie hiernaast).
- Kies eventueel ook een tweede voorkeur.
- Klik op de titel om meer te lezen over de sessie.
Je hoeft niet in te schrijven per dag. Je betaalt per sessie. Alles over de kostprijs.
Zoek (CTRL/CMD+F) op hashtags
Deze hashtags helpen bij je keuze. Uiteraard is elke sessie breder dan enkel de hashtag.
Deze sessie is:
#1: eenvoudig, laagdrempelig
#AF: over afstandsleren
#PI: voor pedag. ICT-co's (en leraren)
#TI: voor techn. ICT-co's
#DI: voor directies
#KL #LO #SO: voor kleuter / lager / sec.
#TP: over ICT-toepassingen
#MW: over mediawijsheid
#ST: over STE(A)M
#VR: over VR AR XR ...
#PR: over programmeertools
#MS: over Microsoft-tools
#GW: over Google (Workspace)
#AP: over Apple (iPad ...)
#ZG: over zorg
ma 13 februari di 14 februari wo 15 februari do 16 februari vr 17 februari
Lokaal | Dag 4 Tijdslot 1 16.02 9:30 - 11:00 |
Dag 4 Tijdslot 2 16.02 11:30 - 12:30 |
Dag 4 Tijdslot 3 16.02 13:00 - 15:00 |
Dag 4 Tijdslot 4 16.02 15:30 - 16:00 |
---|---|---|---|---|
Impactco01 | 4201. ICT-beleid #LO #DI #PI | 4301. Pedagogisch ICT-beleid #PI #DI | 4401. FCL on a budget #PI #TI #VR | |
Impactco02 | 4302. School op social media #MW | 4402. GATE Gamificeer je les #TP #SO | ||
Impactco03 | 4203. Veilig internetten #MW | 4403. Google Workspace #GW #TP | ||
Impactco04 | 4204. ICT 1ste graad #SO #DI #PI | 4404. Gmail tips and tricks #GW #1 | ||
Impactco05 | 4105. Interactie met Nearpod #TP #1 | 4205. Leerpaden Bookwidgets #TP | ||
Impactco06 | 4306. Differentiëren Bookwidgets #TP | 4406. Class Notebook #MS #SO | ||
Impactco07 | 4107. AR #VR MR in TSO/BSO | 4207. Gevolgen Digisprong - Wifi #TI | ||
Impactco08 | 4308. Chatbot #PR #SO | |||
Impactco09 | 4309. Bouw een schoolwebsite #TP #GW |